пʼятницю, 10 лютого 2017 р.

Здоров`я - найцінніший скарб

     В рамках тижня сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності «Зроби свій вибір на користь здоров`я» у шкільній бібліотеці вихованці школи проявляли вміння складати вірші, казки, ребуси та загадки про здоровий спосіб життя. Активними учасниками стали Карпенко Анжела, Підлубна Євгенія, Дядечко Вікторія, Люшняк Ірина, Гучок Ілля, Степаненко Вікторія, Дерев`янко Сергій, Резніченко Денис та ін. В шкільній бібліотеці було оформлено цікаву і змістовну викладку літератури «Здоров`я-найцінніший скарб».



  

Здоров`я – це сила
Здоров`я – це сміх
Здоров`я – це радість
Здоров`я – це для всіх!
Карпенко Анжела

Ти друже, мій, запам`ятай!
Про здоров`я краще дбай
Вранці-рано на зарядку
Ти вставай по розпорядку
Щоб бути усміхненим завжди
і не хворіти часто,
треба загартовуватись вчасно.
Вітаміни споживати,
Овочів не обминати.
Більше дихати повітрям,
Помагати у дворі.
Щоб життя прожити довге
Дружи зі спортом, ти, завжди
Бо спорт - твоє здоров`я
укріпить назавжди.
Підлубна Євгенія

ЗАГАДКИ
     1. Сам він червоний, але не буряк (помідор).
     2. Червоненька, соковита, але не малина (полуниця).
     3. Маленький будиночок
    де купують ліки (аптека)
     4. В овочах і фруктах
    ми їх споживаємо
    і здоров`я маємо (вітаміни).
     5. Він жовтий і кислий
    дуже корисний (лимон).

Немає коментарів:

Дописати коментар